Weliswaar in de categorie oud-nieuws…maar wij van Herman krijgen nogal eens de vraag waarom de naam Herman. Nou ook mede hierdoor. Herman Centraal in plaats van Arnhem Centraal. Wij kunnen deze humor wel waarderen!
ARNHEM – Eens kijken wat de reacties zullen zijn, dachten de bouwvakkers die bezig zijn met het aanbrengen van de bekleding van de keerwand langs de Amsterdamseweg bij Station Arnhem. In plaats van ‘Arnhem’ maakten ze van de zes letters die in de wand zijn opgenomen het anagram ‘Herman’. De reacties bleven niet uit.
Spoorbeheerder ProRail kreeg er diverse telefoontjes over en de gebruikers van het sociale internetmedium Twitter maakten zich er de hele dag vrolijk over. Overigens is het in de loop van donderdag alweer gedaan met ‘Herman Centraal’. Dan worden de bordjes verhangen.
Bron: degelderlander


