De gemeente Epe heeft Sonja Jansen gevraagd of zij na haar interim-periode als manager van de afdeling Ruimte ook tijdelijk de rol van manager Samenleving wilde invullen tijdens het verlof van de zittende manager. Met veel (werk)plezier maakt Sonja daarom nog een tijdje gebruik van het prachtige verbouwde gemeentehuis van Epe (al is dat met de huidige thuiswerkadviezen uiteraard beperkt). De afdeling Samenleving bestaat uit de teams Participatie, Schuldhulpverlening, Leefbaar & Veilig. Samen met de teamleiders en alle enthousiaste medewerkers zorgt Sonja de komende maanden dat de opgaven waar deze afdeling voor staat gerealiseerd gaan worden volgend jaar. Denk hierbij aan: verbeteren #dienstverlening, #gebiedsgerichtwerken, #gripopzorg, #duurzameaccommodaties, #schuldhulpverlening anders organiseren. Naar verwachting is Sonja tot eind februari aan de slag in Epe en dan draagt zij het stokje dan weer over aan.


